Obsługa klienta

Obsługa telefoniczna

 

Klienci indywidualni                       

Infolinia dla klientów z Polski i Europy zachodniej

Telefon: +48 / 77 46 212 40

Infolinia dla klientów z Czech, Słowacji, Ukrainy, Węgier i Rumunii

Telefon: +48 / 77 40 325 90

 

Klienci biznesowi

Ogólnoświatowa Infolinia

Telefon: +48 / 34 34 70 200

Języki: polski, rosyjski, angielski, francuski, holenderski, niemiecki

                                      

Niezależnie od tego, gdzie się Państwo znajdujecie i w jakim kraju świata przebywacie, możecie skorzystać z wszystkich usług oferowanych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Wystarczy do nas zadzwonić, a całą obsługę poprowadzimy na odległość. Rozmawiamy zarówno w języku polskim, jak i w wielu innych językach świata. Infolinia jest czynna w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 (koszt połączenia wg stawki Państwa operatora).

Obsługa stacjonarna

Zapraszamy do odwiedzenia naszych stacjonarnych biur obsługi klienta w czasie godzin otwarcia!

 

Kancelaria K&W  46-081 Dobrzeń Wielki k/Opola ul. Opolska 1
Tel.: (+48) 77 403 25 90

Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek 9:00 – 16:00
Sobota 9:00 – 13:00 /w sezonie/

Kancelaria K&W  46-300 Olesno ul. Pieloka 9
Tel.: (+48) 34 359 84 83

Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 16:00
Sobota 9:00 – 13:00 /w sezonie/

Kancelaria K&W  47-100 Strzelce Opolskie ul. Marka Prawego 13
Tel.: (+48) 77 462 12 40

Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 16:00

Kancelaria K&W  44-100 Gliwice ul. Barlickiego 9
Tel.: (+48) 32 233 40 33

Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 14:30

 

Obsługa elektroniczna

 

Klienci indywidualni                       

E-mail: biuro@kanzlei.pl

WhatsApp: +48 / 512 777 300 

Klienci biznesowi

E-mail: biznes@kanzlei.pl

E-mail: biznes@kommerz.pl

WhatsApp: +48 / 504 555 502

 

Klienci VIP

E-mail: vip@kanzlei.pl

 

Prowadzimy kompleksową obsługę klientów poprzez pocztę E-mail oraz za pośrednictwem aplikacji WhatsApp. Rozumiejąc sytuację klientów działających na rynkach zagranicznych, jesteśmy dla Państwa dostępni poprzez nowoczesne formy komunikowania się, abyście podczas pobytu za granicą mogli w każdej sytuacji zwrócić się do nas o pomoc. Gdziekolwiek Państwo jesteście na świecie, możecie wysłać do nas zapytanie lub dokumenty, a my od razu pomożemy Wam w rozwiązaniu problemu i wykonamy na odległość zleconą nam usługę.

Przesyłanie dokumentów

 

Dokumenty można do nas przesłać:

  • Tradycyjną drogą pocztową.

  • Kurierem.

  • Za pośrednictwem aplikacji WhatsApp.

  • Pocztą elektroniczną poprzez E-mail.

 

Mieszkając za granicą, wykonując pracę podczas delegacji zagranicznej bądź prowadząc działalność międzynarodową spotykacie się Państwo z wieloma wyzwaniami w obcym kraju. Inne przepisy prawne, odmienna mentalność ludzi, zróżnicowane reguły rządzące finansami, podatkami, ubezpieczeniami, księgowością i administracją powodują, że pomoc doświadczonych doradców na rynkach zagranicznych jest bezcenna. Wychodząc naprzeciw Państwa problemom jesteśmy dostępni dla Was na wszelkie możliwe sposoby. Dokumenty możecie do nas wysłać tradycyjną pocztą, kurierem, przesłać skan dokumentów przez WhatsApp lub wysłać maila, a my niezwłocznie zajmiemy się sprawą. Szybkość działania w sprawach międzynarodowych jest priorytetem. Od niej uzależnione jest często skuteczność na rynkach zagranicznych. Mając u swojego boku takiego partnera jak my, zawsze możecie na nas liczyć!