Kariera

Jak zrobić karierę

Drodzy Państwo!

Nazywam się Łukasz Lazik i pracuję w Kancelarii K&W nieprzerwanie od 2002 roku. Pracę w firmie rozpocząłem na stanowisku pomocnika biurowego mając niespełna 19 lat. Pnąc się w hierarchii firmy od stanowiska pomocnika przechodziłem przez wszystkie szczeble kariery i dziś jestem Dyrektorem Finansowym spółki. Pragnę przedstawić Państwu moją drogę do sukcesu!

Jako młody chłopak zająłem w Kancelarii K&W stanowisko pomocnika biurowego w oddziale firmy w Dobrzeniu Wielkim. Po roku pracowałem już jako młodszy konsultant łącząc pracę w firmie ze studiami z zakresu zarządzania. W latach 2004 – 2007 objąłem samodzielne stanowisko pracy w oddziale firmy w Strzelcach Opolskich jako doradca klienta indywidualnego. Po trzech latach pracy wróciłem do Dobrzenia Wielkiego z ogromnym bagażem doświadczeń i jasną wizją dalszego awansu w strukturach firmy. Pracując od 2007 roku jako Dyrektor Oddziału, a od 2009 roku jako Doradca Zarządu walnie przyczyniłem się do rozwoju Kancelarii K&W, w której dzisiaj jestem szefem finansowym.

Moja praca stała się moją pasją! Sprawuję nadzór nad pracą głównej księgowej i pionu rozliczeniowego, jestem odpowiedzialny za zakupy dokonywane przez firmę, sporządzam raporty finansowe dla zarządu – to tylko część zadań, które wykonuję w Kancelarii K&W. Od lat w codziennej pracy spotykam się z wieloma wyzwaniami. Świetnie realizuję się zawodowo i działam w środowisku międzynarodowym. Odwiedziłem niemal całą Europę, byłem także na innych kontynentach. Najlepsze wspomnienia wiążę z wyjazdami do Niemiec, Francji i Szwajcarii, gdzie zdobyłem najcenniejsze doświadczenia.

Dzięki pracy w Kancelarii K&W miałem okazję pracować z wieloma znanymi przedsiębiorcami i osobowościami. Na spotkania ze mną przyjeżdżają dyrektorzy liczących się firm na rynku niemieckim. W latach 2009-2011 wspierałem dział sportowy będąc jego analitykiem. Wyjeżdżałem na mecze piłkarskie i analizowałem grę dzisiejszych piłkarzy zagranicznych reprezentacji, których znacie Państwo z telewizji. Ja miałem okazję z nimi pracować.

Kancelaria K&W to wspaniały projekt, któremu wraz z innymi pracownikami firmy poświęciłem całe dotychczasowe życie zawodowe. Będąc uczniem, studentem, a teraz głową rodziny, zawsze potrafiłem godzić życie prywatne z zawodowym. Gdy dorośnie mój syn, to z pewnością przyprowadzę go do firmy, by zaczynając od najniższego stanowiska poznał specyfikę pracy w Kancelarii K&W, gdyż wiem, że ta droga – którą przeszedłem ja – daje wspaniałe doświadczenia i kształtuje charakter. Z całym przekonaniem polecam Państwu pracę w Kancelarii K&W.

                                                                                                                                Z poważaniem

                                                                                                                                Łukasz Lazik

                                                                                                                                Chief Financial Officer





Rozwój zawodowy

Swoją przyszłość zawodową rozpocznijcie Państwo już teraz od pracy w naszej firmie!

 

Oto powody, dla których warto podjąć pracę w Kancelarii K&W:

 

  • Pewna i stała praca z perspektywą szybkiego awansu!

 

Jesteśmy liderem rynku finansów zagranicznych, a firmy z naszej grupy świadczą usługi dla największych przedsiębiorstw w Polsce i Europie. Dzięki naszej wiodącej pozycji na rynku od wielu lat nieustannie rozwijamy się, a wprowadzanie coraz to nowszych usług powoduje, że ciągle powiększamy liczbę klientów. Dzięki temu tworzymy nowe stanowiska pracy, a nasi pracownicy mają pewną i stałą pracę oraz perspektywę szybkiego awansu.

 

  • Międzynarodowe środowisko biznesowe! 

 

Unikalną wartością firmy są specjaliści z różnych krajów Europy. Pracownicy o różnej narodowości, odmiennych korzeniach kulturowych i zróżnicowanych sposobach myślenia wzbogacają naszą działalność, a dzięki temu firma stale poszerza ofertę dla klientów. Nasi pracownicy na swojej ścieżce zawodowej cały czas spotykają się z kolegami działającymi w innych krajach, a także obsługują wymagających klientów zagranicznych. Te niezwykle cenne kontakty międzynarodowe budują olbrzymią pewność siebie i dają ogromne doświadczenie.

 

  • Praca z najlepszymi!

 

Zatrudniamy najlepszych specjalistów w branży, którzy w naszych strukturach mogą realizować się zawodowo i życiowo, a jednocześnie stanowią nasz najcenniejszy kapitał. Posiadanie wielu doskonałych coachów, mentorów i doradców umożliwia nam indywidualne doskonalenie pracownika przez kompetentne osoby z olbrzymim doświadczeniem i wiedzą.

 

  • Specjalistyczne kształcenie zawodowe!

 

Osiągamy bardzo dobre wyniki w specjalistycznym kształceniu kadry pracowniczej. Bliski kontakt opiekuna będącego profesjonalnym coachem i szkolonego pracownika (z doświadczeniem lub bez doświadczenia), dają wymierne korzyści dla obu stron. Pracownik dzięki relacji partnerskiej z coachem rozwija nowe umiejętności i nabywa kompetencje zawodowe potrzebne do wykonywania zawodu. Z kolei firma czerpie korzyści z doskonale wyszkolonej,  zmotywowanej oraz pewnej siebie i swoich umiejętności kadry pracowniczej.

 

  • Unikalna i bezcenna wiedza!

 

Posiadamy unikalne zasoby wiedzy, którymi nikt w Polsce nie potrafi się poszczycić. Będąc pionierem większości nowinek w branży posiadamy bezcenny kapitał, który umożliwia naszym pracownikom stanie się najlepszymi specjalistami w danej dziedzinie w skali całego kraju.

 

  • Najnowsza niemiecka technologia!

 

Dzięki współpracy z DATEV Deutschland w Nürnberg – niemieckim stowarzyszeniem dla doradców podatkowych, biegłych rewidentów oraz adwokatów, które zrzesza ponad 40.000 członków – mamy dostęp do najbardziej aktualnego oprogramowania księgowo-finansowego, jakie jest dostępne na niemieckim rynku! Posiadając swój numer doradcy (Beraternummer) nadany w 2003 roku przez DATEV Deutschland, korzystamy od lat z przywileju pracy w najnowszej niemieckiej technologii.

 

  • Różnorodność stanowisk pracy!

               

Oferujemy pracę zarówno dla doświadczonych profesjonalistów, jak i dla absolwentów i studentów. Stanowiska pracy projektujemy w taki sposób, aby łączyć doświadczenie i kompetencje z młodzieńczą przebojowością. To połączenie sprawia, że w nasza firma czerpie z tych rozwiązań w dwojaki sposób – poprzez nieustanny rozwój przedsiębiorstwa oraz poprzez stworzenie fantastycznego teamu złożonego z różnych osobowości.

 

  • Stawianie na młodych ludzi!

 

Dobrze zaplanowaną karierę zawodową można porównać do budowy domu. Najpierw trzeba stworzyć projekt, a następnie zbudować silne fundamenty, aby na nich wznieść konstrukcję. Od samego początku istnienia firmy odważnie i konsekwentnie stawiamy na młodych ludzi w perfekcyjny sposób planując ich karierę i tworząc silne fundamenty do ich wzrostu na ścieżce zawodowej.

 

  • Traktowanie pracowników podmiotowo!

 

Dla nas każdy pracownik jest indywidualnością. Podstawą relacji pomiędzy zarządem a kadrą pracowniczą jest dobra komunikacja oparta na zasadach wzajemnego zaufania i zrozumienia. To sprawia, że pracownik i jego sprawy są w centrum uwagi.

 

  • Zgrany zespół ludzi!

 

Razem stanowimy o sile naszej firmy. Ciężką pracą i ogromnym zaangażowaniem zapracowaliśmy na to, w jakim miejscu dziś jesteśmy. Kiedy osiągamy sukces, to potrafimy cieszyć się z niego wspólnie, bo tylko dzielenie radości z innymi jest warte poświęcenia. Wyznajemy zasadę – jeden za wszystkich, wszyscy za jednego – dlatego ciągle idziemy razem do przodu.

 

  • Dostęp do wielkiego świata!

 

Nasi pracownicy w codziennej pracy w zakresie finansów zagranicznych spotykają się z osobami znanymi z pierwszych stron gazet i telewizji, gdyż do grona naszych zaufanych klientów należą min. znani biznesmeni, sportowcy, muzycy, aktorzy i naukowcy, których sława odbija się szerokim echem na świecie. Dla wielu z nich to jedyna możliwość, aby dzięki pracy w naszej firmie poznać na co dzień to fascynujące środowisko żyjące w blasku fleszy.

 

Przekonajcie się Państwo sami, dołączając do grona naszych pracowników!





Coaching

Kancelaria K&W oferuje możliwość rozpoczęcia kariery w branży finansów zagranicznych bez wcześniejszej znajomości branży.

Przygotowując pracowników do pracy w branży finansów zagranicznych stawiamy na bogaty pakiet szkoleń, które prowadzą do zdobycia nowego zawodu i zwiększenia możliwości rozwoju na zajmowanym stanowisku pracy. Dzięki naszemu autorskiemu systemowi szkoleń i treningów dla nowych pracowników w ciągu zaledwie kilku miesięcy zdobędziecie Państwo pierwszy poziom zawodowy w karierze. Już od pierwszego dnia nauki otrzymujecie Państwo umowę o pracę i zarabiacie pierwsze pieniądze. W tym czasie zdobywacie umiejętności i kwalifikacje niezbędne do wykonywania nowego zawodu, a po ukończonym szkoleniu całkowicie za darmo podchodzicie do egzaminu, którego pozytywne zaliczenie będzie Państwa uprawniać do posługiwania się tytułem – konsultant ds. rozliczeń zagranicznych. Dodatkowo wzrośnie Państwa wynagrodzenie!

Poniższy schemat przedstawia ścieżkę Państwa kariery zawodowej w naszej firmie.


Po pierwsze  Motywacja!
Znajdźcie Państwo w sobie niezbędną motywację do nauki nowego zawodu umożliwiającego pracę w branży finansów zagranicznych. Wystarczy znać język niemiecki w stopniu komunikatywnym i być otwartym na nowe wyzwania. Do tego trzeba podjąć decyzję o chęci nauczenia się nowego zawodu!

Po drugie  Coach!
Otrzymacie od nas stanowisko pracy i doświadczonego opiekuna (coacha), który nauczy Państwa nowego zawodu i przekaże cenną wiedzę nie tylko od strony merytorycznej, ale także praktycznej! Zostaną Państwu przybliżone wszystkie niezbędne zagadnienia z zakresu niemieckich, austriackich, szwajcarskich, holenderskich, luksemburskich i polskich finansów, które są potrzebne do startu w branży zagranicznych finansów! Pod okiem specjalisty będziecie Państwo doskonalić swój warsztat pracy i pozyskiwać niezbędną wiedzę do wykonywania zawodu.

Po trzecie  Potencjał!
W trakcie nauki nowego zawodu będziemy razem odkrywali drzemiący w Państwu potencjał i skutecznie prowadzili przez okres przygotowania zawodowego. Dzięki temu szybko nakreślimy ścieżkę Państwa kariery w naszej firmie. Pnąc się coraz wyżej po szczeblach kariery otrzymacie Państwo od nas wyraźne wytyczne co do dalszego rozwoju zawodowego i jasno nakreślimy nasze oczekiwania, które będą współgrać z Państwa predyspozycjami i możliwościami.

Po czwarte  Wsparcie!  
Podczas nauki zawodu cały czas jesteście Państwo wspierani przed doświadczony zespół doradców, który nie tylko przygotowuje do realizacji nowych zadań i rozwiązywania problemów, ale także wspiera w sprawach merytorycznych, mentalnych, doradczych i życiowych podczas wykonywania pracy, a także poza nią.

Po piąte  Cel!  
Celem szkolenia jest praktyczne nabycie umiejętności pozwalających na pracę wykonywaną na samodzielnym stanowisku, a także przygotowanie do zajęcia w firmie pozycji odpowiadającym Państwa umiejętnościom i aspiracjom. Jasno postawione zadania i cele do zrealizowania będą przyświecały Państwa pracy na każdym zajmowanym stanowisku, a motywacją do dalszego rozwoju będzie system gratyfikacji i uznanie otoczenia.

Po szóste  Praca w grupie!   
Nauczymy Państwa odpowiedzialności za podejmowane decyzje i rozwiniemy umiejętności interpersonalne potrzebne do pracy z ludźmi stawiającymi sobie wysokie wymagania. Siła naszej firmy tkwi w pracy zespołowej i wzajemnym zaufaniu. Wypracowane przez lata doświadczeń metody naszego działania pozwolą Państwu nabrać dużej pewności siebie i prężnie kroczyć drogą sukcesu.

Po siódme  Wiedza!
Uczestnictwo w szkoleniu poza zdobytym zawodem da Państwu olbrzymie perspektywy rozwojowe z uwagi na nabycie unikalnej wiedzy, której nie da żadna szkoła. U nas nauczycie się Państwo sprawnego poruszania po zagadnieniach związanych z zagranicznymi finansami oraz działania w środowisku międzynarodowym.

Po ósme  Doradztwo!
Po odbytym szkoleniu będziecie Państwo mogli w wielu kwestiach doradzać naszym klientom, a ponadto wykonywać odpowiedzialną pracę na samodzielnym stanowisku. Nabyta podczas coachingu ogólna wiedza pozwoli Państwu na dokonanie wyboru odpowiedniej specjalizacji dopasowanej do bieżących potrzeb naszej  firmy i aktualnej sytuacji rynkowej.        

Zdobyty zawód konsultanta ds. rozliczeń zagranicznych pozwoli Państwu umocnić pozycję w firmie i zrobić następny krok w karierze, by osiągnąć kolejny szczebel w hierarchii, jakim jest specjalista ds. podatków i zasiłków zagranicznych. Pozycja wyżej to manager finansów. Na tym etapie macie już Państwo niezbędne doświadczenie i wszystkie atuty ku temu, aby objąć stanowisko kierownika działu lub nawet dyrektora któregoś z oddziałów firmy. Cały czas dbamy o to, abyście Państwo poza zdobywaną wiedzą i umiejętnościami zajmowali coraz wyższe stanowiska w firmie. Stwarzamy Państwu idealne warunki pracy i z całych sił dążymy do tego, aby potencjał każdego zatrudnionego u nas pracownika został należycie spożytkowany.

Bardzo zależy nam na przyszłości zarówno Państwa, jak i całego przedsiębiorstwa. Dla nas największą wartością są pracownicy, którzy identyfikują się z naszą filozofią i marką, bo to oni stanowią o wartości firmy.





Partnerzy

Zawsze jesteśmy blisko klienta i jego spraw. W tym celu nieustannie szukamy optymalnych rozwiązań w zakresie sprzedaży usług skierowanych zarówno do klientów indywidualnych, jak i klientów biznesowych.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani podjęciem z nami stałej współpracy polegającej na obustronnych korzyściach, to prześlijcie swoją ofertę biznesową na adres poczty elektronicznej:

E-mail: biznes@kanzlei.pl

Dbając o jakość świadczonych usług i zadowolenie naszych aktualnych i przyszłych klientów, spośród napływających zgłoszeń rozpatrujemy tylko najlepsze oferty!

Szczegółowe informacje dotyczące stawianych przez nas wymagań wobec partnerów biznesowych otrzymacie Państwo drogą telefoniczną, dzwoniąc na numer telefonu:

Telefon: +48 / 71 75 50 790

Czekamy na Państwa zgłoszenia!





Profesjonaliści

Ekonomiści

Skończyłeś studia za granicą, władasz biegle językiem niemieckim i angielskim, zawsze marzyłeś o tym, by wykorzystać zdobytą wiedzę w kontaktach między polskimi a zagranicznymi firmami, znasz mentalność zagranicznych partnerów i potrafisz znaleźć z nimi wspólny język – jesteśmy przekonani, że Twoje miejsce jest w Kancelarii K&W!

Jeżeli jesteś w dodatku przebojowy, masz dobrą prezencję, szybko się uczysz i dostrzegasz zmiany zachodzące w gospodarce oraz natychmiastowo na nie reagujesz – jesteś właśnie taki, jakimi jesteśmy my.

Czekamy na Ciebie!!!

Doradcy podatkowi i księgowi

Jeżeli jesteś doradcą podatkowym lub księgowym, to z pewnością chciałbyś rozpocząć pracę w Kancelarii K&W! Nasi klienci zwracają się do nas ze sprawami, które wymagają nietypowych rozwiązań. Lubisz wyzwania, masz kwalifikacje, doświadczenie i szeroką wiedzę z zakresu podatków i księgowości oraz potrafisz rozwiązywać problemy prawno-podatkowe? Sprawdź swoje umiejętności!

Problemy naszych klientów są naszym wyzwaniem. A czy Ty podejmiesz nasze wyzwanie?

Prawnicy

Jeżeli jesteś radcą prawnym i posiadasz specjalistyczną wiedzę, umiejętności oraz świetnie poruszasz się po zagadnieniach z zakresu europejskiego prawa – jesteś mile widziany jako pracownik działu prawnego! Złóż swoje dokumenty w naszej firmie!

Germaniści

Biegle władasz językiem niemieckim, a Niemcy to Twoja pasja? Doskonale trafiłeś! Właśnie u nas będziesz rozwijał swoją pasję! Działamy na obszarze prawa niemieckiego, austriackiego i szwajcarskiego, więc praca w języku niemieckim jest dla nas codziennością, w której jest miejsce dla Ciebie!

Od wszystkich pracowników zatrudnionych w firmie zawsze wymagamy wysokich kompetencji językowych! Dobry pracownik w branży międzynarodowych finansów powinien cechować się także umiejętnością szybkiego uczenia się i wszechstronną wiedzą. Te cechy pozwalają na szybki rozwój zawodowy!

Jeżeli posiadasz doskonałe umiejętności językowe i cechuje Cię wszechstronność, a w dodatku potrafisz szybko się uczyć, to jesteś u nas mile widziany!

Tłumacze

Dzięki doskonałej znajomości języków obcych potrafisz dokonać przekładu wypowiedzi lub tekstu pisanego z języka źródłowego na język docelowy? Idealnie! Twoje miejsce pracy jest w dziale informacyjnym i translatorycznym!

Nasza firma wykonuje bardzo wiele specjalistycznych tłumaczeń. Jeśli tłumaczenia dokumentów i rozmów są Twoją silną stroną, to już dawno powinieneś poprosić nas o spotkanie!

Naukowcy

Cieszysz się dużym autorytetem w środowisku akademickim? Jesteś jednocześnie dobrym praktykiem? Jeżeli posiadasz znaczące sukcesy w swojej dziedzinie, to koniecznie musimy się poznać!

Z zainteresowaniem przyjmujemy oferty wybitnych osobowości. Szukamy pracowników, którzy są czołowymi specjalistami w swoich dziedzinach!

Oczekujemy Państwa podań o pracę i cieszymy się na osobiste spotkanie w naszych biurach na rozmowie kwalifikacyjnej!





Absolwenci


Jesteś młodą, dynamiczną i ambitną osobą o miłej aparycji, która stawia sobie wysokie wymagania i konsekwentnie dąży do realizacji wyznaczonych celów, lubisz kontakt z ludźmi, masz wyższe wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze, znasz biegle język niemiecki w mowie i piśmie, a poza tym nie boisz się wyzwań – chcielibyśmy Cię poznać!

Na starcie Twojej kariery oferujemy ciekawą pracę w dziale obsługi klienta. Jesteśmy zespołem młodych ludzi nastawionych na sukces. Nasze obowiązki stały się naszą pasją – utrzymujemy kontakt z klientami kancelarii, prowadzimy administrację lokalnych przedstawicielstw, uczestniczymy w szkoleniach z zakresu niemieckiego, austriackiego, szwajcarskiego, holenderskiego i luksemburskiego prawa, a najlepsi z nas uczestniczą w seminariach i szkoleniach organizowanych za granicą.

Może również i Ty chciałbyś rozpocząć swoją karierę w Kancelarii K&W od pracy w dziale obsługi klienta? Czekamy na Twoje podanie!!!

Stale poszukujemy osób do pracy w dziale obsługi klienta. Mile są u nas widziani absolwenci szkół wyższych oraz studenci ostatniego roku studiów magisterskich. Oferujemy umowę o pracę i doskonałą perspektywę rozwoju zawodowego.

Zadania:

  • obsługa klienta w biurze (głównie indywidualnego)
  • prowadzenie rozmów telefonicznych w języku polskim i niemieckim
  • prowadzenie korespondencji listownej i mailowej w języku polskim i niemieckim
  • wykonywanie prac biurowych i sekretarskich

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w piśmie
  • miła aparycja i wysoki poziom kultury osobistej
  • samodyscyplina, samodzielność i nastawienie na sukces
  • komunikatywność, kreatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wysoka postawa moralna i silna etyka

Warunki:

  • niekaralność
  • doświadczenie zawodowe nie jest wymagane!

Oferujemy:

  • naukę nowego zawodu
  • cykl bezpłatnych szkoleń
  • po umowie na okres próbny umowę o pracę na czas nieokreślony
  • miłą atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego

Miejsce pracy:

  • Opcja 1: Olesno
  • Opcja 2: Kluczbork
  • Opcja 3: Gliwice
  • Opcja 4: Strzelce Opolskie
  • Opcja 5: Dobrzeń Wielki

Podania zawierające:

  • list motywacyjny w języku polskim i niemieckim
  • CV w języku polskim i niemieckim
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji
  • aktualne zdjęcie

prosimy kierować tylko drogą elektroniczną na adres

rekrutacja@kanzlei.pl

 





Studenci

Jesteś studentem, który za cel stawia sobie zrobienie kariery w branży finansowej i podatkowej? Już będąc na studiach rozpocznij z nami swoją przygodę zawodową!

Chętnie zatrudniamy studentów zaocznych oraz studentów ostatniego roku studiów dziennych, których już w trakcie trwania studiów przyuczamy do nowego zawodu. Jeżeli jesteś ambitny, łatwo się uczysz, potrafisz słuchać, masz zdolność wkomponowania się w nowe środowisko biznesowe, a do tego znasz doskonale język niemiecki w mowie i piśmie oraz jesteś komunikatywny, inteligentny, otwarty na świat i nowości, to przyjdź do nas! Twoje pierwsze doświadczenie zawodowe pozwoli Ci zapoznać się z branżą oraz przybliży Cię do zrobienia późniejszej kariery w naszej firmie. Nie zwlekaj, tylko już na studiach podejmij decyzję co do Twojej zawodowej przyszłości! Przyjdź do nas!

Nie preferujemy stażu. Oferujemy tylko i wyłącznie umowę o pracę!

Oczekujemy Państwa podań o pracę i cieszymy się na osobiste spotkanie w naszych biurach na rozmowie kwalifikacyjnej!     





Proces rekrutacji

Dobre relacje na linii pracodawca – pracownik są istotą działania naszej firmy. Już na etapie procesu rekrutacyjnego dbamy o odpowiednie podejście do przyszłych pracowników. Poznanie celów zawodowych pracownika, jego planów życiowych, predyspozycji, mocnych stron i cech charakteru są dla nas bardzo istotne. Pomimo działania w środowisku komercyjnym nastawionym na zysk, cały czas zwracamy uwagę na uczciwość, pracowitość, szlachetność, zaufanie, terminowość, słowność, dobre obyczaje, wysoką kulturę osobistą i wrażliwość społeczną. Te przymioty są dla nas niezwykle istotne! W centrum wszystkich działań biznesowych znajdują się przecież ludzie, bo to oni tworzą markę firmy. Dzięki ich zaangażowaniu, fachowości, umiejętności współpracy, pomysłom i dążeniu do zamierzonych celów tworzymy wspaniałą historię firmy – już w trzecim dziesięcioleciu!

Dla nas zawsze najważniejszy jest człowiek! Ta zasada przyświeca naszym działaniom w każdym obszarze działalności, także podczas rekrutacji. Wzajemne poszanowanie, uznanie nadrzędnych wartości, dobra komunikacja oraz jednoczesne zrozumienie swoich dążeń, potrzeb i celów są dla nas fundamentem budowania relacji międzyludzkich. Jesteśmy przekonani, że w oparciu o tak silne fundamenty znajdziemy z Państwem wspólny interes.

 

Jeżeli chcecie Państwo dołączyć do grona naszych pracowników, to zachęcamy do uczestniczenia w procesie rekrutacji.

Etap I    Wysłanie CV i listu motywacyjnego

Prosimy o przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w języku polskim i niemieckim. Koniecznie napiszcie Państwo o sobie, zdobytych doświadczeniach życiowych (także w trakcie studiów i na wcześniejszych etapach edukacji), umiejętnościach, zainteresowaniach, cechach charakteru, dobrych stronach i celach zawodowych. Już na wstępie rekrutacji przekonajcie nas, że to właśnie Państwo jesteście właściwą osobą, którą powinniśmy zatrudnić!

Zarówno na polskich, jak i niemieckich dokumentach aplikacyjnych musicie Państwo koniecznie umieścić klauzulę poufności. Tylko dzięki użyciu takiej klauzuli możemy użyć Państwa dane osobowe w procesie rekrutacyjnym.

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kancelarię K&W Sp. z o.o. w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Ich willige ein, dass  meine personenbezogenen Daten (zwecks notwendigen Maßnahmen) durch die K&W Kanzlei Sp. z o.o. im Zusammenhang mit dem Bewerbungsverfahren gemäß Art. 6  Abs. 1 Buchstabe a der Verordnung (EU) 2016/679 des Europäischen Parlaments und des Rates vom 27. April 2016 zum Schutz natürlicher Personen bei der Verarbeitung personenbezogener Daten, zum freien Datenverkehr und zur Aufhebung der Richtlinie 95/46/EG (Datenschutz-Grundverordnung) verwendet werden.

Dwujęzyczne aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy kierować na adres poczty elektronicznej:

E-mail: rekrutacja@kanzlei.pl

W trakcie selekcji aplikacji zwracamy szczególną uwagę na znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Aby pracować w naszej firmie na większości stanowisk jest wymagana komunikatywna znajomość niemieckiego! Równie ważna jest dla nas motywacja! Osoba, która dobrze umotywuje swoją kandydaturę na oferowane stanowisko pracy, na pewno zostanie zaproszona do naszej firmy na osobistą rozmowę kwalifikacyjną.

 

Etap II    Rozmowa kwalifikacyjna

Duży nacisk kładziemy na osobiste poznanie kandydata i wysłuchanie, co ma nam do przekazania. Dalecy jesteśmy od tego, aby przeprowadzać pisemne testy lub zadawać schematyczne pytania – takich praktyk na rozmowach kwalifikacyjnych nie stosujemy. Dla nas najważniejszy jest człowiek i kandydata na stanowisko pracy chcemy poznać w trakcie osobistej rozmowy opartej na dialogu! Tylko w ten sposób możemy wymienić cenne informacje oraz stworzyć atmosferę wzajemnego szacunku i zrozumienia.

Koniecznie zarezerwujcie Państwo więcej czasu na spotkanie z nami! Rozmowa kwalifikacyjna trwa u nas od 1 do 3 godzin. Poświęcamy na nią aż tyle czasu, ponieważ każde spotkanie traktujemy niezwykle poważnie i chcemy w jak najlepszy sposób przygotować się do decyzji o Państwa zatrudnieniu.

Na rozmowie kwalifikacyjnej poruszamy tematy, które najbardziej nas interesują. W pierwszej kolejności chcemy jak najwięcej dowiedzieć się o samym kandydacie – pytamy o cele zawodowe i życiowe, o cechy osobowości, zainteresowania, predyspozycje, umiejętności i mocne strony. Bardzo ważna jest dla nas wysoka kultura osobista kandydata i umiejętności interpersonalne.

Od kandydatów wymagamy przyswojenia najważniejszych informacji dotyczących naszej firmy. Gorąco polecamy Państwu zapoznanie się z profilem naszej działalności. Na rozmowach kwalifikacyjnych zawsze pytamy o wiedzę posiadaną o nas i chcemy mieć 100% pewności, że kandydat do pracy dobrze przygotował się do spotkania z nami. Niezbędne informacje o naszej firmie znajdziecie Państwo na niniejszej stronie internetowej w zakładce O NAS, a jeżeli chcecie nas pozytywnie zaskoczyć dodatkową wiedzą o usługach, to wiele cennych wiadomości, jak i ciekawostek dotyczących zagranicznych finansów, znajdziecie na naszych portalach.

Znajomość zagadnień branżowych będzie dodatkowym atutem, ale nigdy nie przesądza o zatrudnieniu kandydata. Dla nas o wiele ważniejsze są predyspozycje do szybkiego uczenia się oraz logiczne i analityczne myślenie, a także motywacja i zaangażowanie. Te umiejętności na pewno znacznie przybliżą Państwa do podpisania z nami umowy o pracę.

Ostatnią częścią rozmowy kwalifikacyjnej jest konwersacja w języku niemieckim. Warto przygotować na spotkanie z nami temat rozmowy, jaką chcecie Państwo przeprowadzić po niemiecku. Własna inicjatywa w tym zakresie pozwoli Państwu wybrać taki temat, na który będziecie mieli sporo do powiedzenia. To zadanie – gdyby cokolwiek wcześniej nie poszło po Państwa myśli – może stanowić przysłowiową “kropkę nad i” oraz rozwiać wszelkie możliwe wcześniejsze wątpliwości co do podjęcia przez nas decyzji o Państwa zatrudnieniu.

Zachęcamy, aby dobrze przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, gdyż jej wynik zaważy na tym, czy zaproponujemy Państwu pracę!

 

Etap III    Dzień próbny

Zanim zatrudnimy Państwa w naszej firmie, to kandydat do pracy otrzymuje od nas zaproszenie na 1 dzień próbny, który trwa od wczesnych godzin rannych aż do popołudnia. W ciągu 8 godzin kandydat na pracownika poznaje środowisko pracy i podejmuje się prostych prac związanych z zadaniami wykonywanymi na przyszłym stanowisku pracy. To rozwiązanie stwarza obu stronom – zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy – możliwość poznania się w praktyce. Dzień próbny pozwala potencjalnemu pracownikowi poznać w praktyce czym zajmuje się firma, zaznajomić się z panującymi procedurami i kulturą pracy, a także poczuć atmosferę panującą w Kancelarii K&W. Dzięki temu łatwiej będzie zaplanować przyszłą karierę i poznać branżę zagranicznych finansów. Z drugiej strony my mamy możliwość sprawdzenia kandydata w teamie oraz ocenić jego przydatność w firmie, a także zaplanować jego ścieżkę kariery.

 

Etap IV    Podpisanie umowy o pracę

Ostatnim etapem procesu rekrutacji jest podpisanie umowy o pracę. Osoby, które świetnie zaprezentowały się podczas całego procesu rekrutacji, otrzymują od nas umowę o pracę na czas nieokreślony. Jeżeli jakieś elementy (np. specjalistyczna wiedza) wymagają uzupełnienia, to wtedy zawieramy z pracownikiem umowę o pracę na okres próbny, który wynosi 3 miesiące. W tym czasie pracownik przechodzi intensywne szkolenie, które po 3 miesiącach pozwala mu objąć samodzielne stanowisko pracy. Po upływie tego okresu pracownik otrzymuje nową umowę.

Zawsze zależy nam na tym, aby pracownik przez całą swoją karierę był zadowolony z pracy w naszej firmie, a będąc spełnionym zawodowo, potrafił cieszyć się z życia. Decydując się na zatrudnienie stawiamy na osoby inteligentne, posiadające talent, chcące rozwijać się, doskonalić, osiągać cele i nie zadowalać się tym, co zostało już osiągnięte. Razem tworzymy bowiem wspaniałą firmę o wielkich tradycjach, szlachetnych wartościach i długiej historii!

Dołączcie do nas także i Państwo!





Oferty pracy

 

Stanowisko: Konsultant ds. rozliczeń zagranicznych                                                        

Miejsce pracy: Dobrzeń Wielki / koło Opola

Numer referencyjny: DW5012

 

Obowiązki

  • Prowadzenie rozmów z klientami indywidualnymi.
  • Utrzymywanie kontaktów z klientami biura.
  • Analiza pism otrzymywanych z kraju i zagranicy.
  • Redagowanie odpowiedzi na przychodzące pisma.
  • Przyjmowanie dokumentów i wprowadzanie ich do systemu.
  • Zarządzanie dokumentacją klientów.
  • Obsługa kont mailowych.
  • Odbieranie i wykonywanie telefonów.
  • Wykonywanie zadań ad hoc.

 

Wymagania

  • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
  • Miłe usposobienie i wysoka kultura osobista.
  • Znajomość gramatyki, ortografii, interpunkcji.
  • Sumienność, terminowość i samodyscyplina.
  • Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się.

 

Oferta

  • Nauka od podstaw nowego zawodu.
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Czas pracy od 8:00 do 16:00.
  • Atrakcyjny system wynagradzania.
  • Miła atmosfera pracy.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

 

 

 

Stanowisko: Germanista                                                     

Miejsce pracy: Strzelce Opolskie

Numer referencyjny: ST7890

 

Obowiązki

  • Obsługa klientów w zakresie spraw związanych z rynkiem krajów niemieckojęzycznych.
  • Opracowywanie dokumentacji w języku niemieckim.
  • Zarządzanie dokumentami.
  • Utrzymywanie kontaktu z zagranicznymi instytucjami w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

 

Wymagania

  • Ukończone studia wyższe na kierunku filologia germańska.
  • Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
  • Znajomość Wirtschaftsdeutsch.
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych w języku niemieckim.
  • Umiejętność tworzenia pism i redagowania tekstów po niemiecku.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Miłe usposobienie i wysoka kultura osobista.
  • Chęć uczenia się i pozyskiwania wiedzy.

 

Oferta

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Czas pracy od 8:00 do 16:00.
  • Atrakcyjny system wynagradzania.
  • Miła atmosfera pracy.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Samodzielne stanowisko pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

   


Stanowisko: Doradca biznesowy na rynku rumuńskim                                    

Miejsce pracy: Warszawa / Târgu Mures    

Numer referencyjny: WA-TM0011

 

Obowiązki

  • Obsługa klientów zainteresowanych rynkiem rumuńskim.
  • Utrzymywanie kontaktów z klientami w Polsce i kooperantami w Rumunii.
  • Tłumaczenia ustne i pisemne z polskiego na rumuński.
  • Tłumaczenia ustne i pisemne z rumuńskiego na polski.
  • Redagowanie pism, wykonywanie telefonów, obsługa biura.
  • Wykonywanie zadań ad hoc.

 

Wymagania

  • Doskonała znajomość języka rumuńskiego w mowie i piśmie.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość gramatyki, ortografii oraz interpunkcji.
  • Umiejętność redagowania tekstów.
  • Umiejętności interpersonalne.
  • Miła aparycja.
  • Dyspozycyjność.

 

Oferta

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjny system wynagradzania.
  • Miła atmosfera pracy.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń.
  • Możliwość wyjazdów zagranicznych.
  • Samodzielne stanowisko pracy.

 

 

Stanowisko: Konsultant ds. rozliczeń zagranicznych                                                        

Miejsce pracy: Strzelce Opolskie

Numer referencyjny: ST5767

 

Obowiązki

  • Prowadzenie rozmów z klientami indywidualnymi.
  • Utrzymywanie kontaktów z klientami biura.
  • Analiza pism otrzymywanych z kraju i zagranicy.
  • Redagowanie odpowiedzi na przychodzące pisma.
  • Przyjmowanie dokumentów i wprowadzanie ich do systemu.
  • Zarządzanie dokumentacją klientów.
  • Obsługa kont mailowych.
  • Odbieranie i wykonywanie telefonów.
  • Wykonywanie zadań ad hoc.

 

Wymagania

  • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
  • Miłe usposobienie i wysoka kultura osobista.
  • Znajomość gramatyki, ortografii, interpunkcji.
  • Sumienność, terminowość i samodyscyplina.
  • Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się.

 

Oferta

  • Nauka od podstaw nowego zawodu.
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Czas pracy od 8:00 do 16:00.
  • Atrakcyjny system wynagradzania.
  • Miła atmosfera pracy.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

 

 

 

Stanowisko: Konsultant ds. rozliczeń zagranicznych                                                        

Miejsce pracy: Olesno

Numer referencyjny: OL7764

 

Obowiązki

  • Prowadzenie rozmów z klientami indywidualnymi.
  • Utrzymywanie kontaktów z klientami biura.
  • Analiza pism otrzymywanych z kraju i zagranicy.
  • Redagowanie odpowiedzi na przychodzące pisma.
  • Przyjmowanie dokumentów i wprowadzanie ich do systemu.
  • Zarządzanie dokumentacją klientów.
  • Obsługa kont mailowych.
  • Odbieranie i wykonywanie telefonów.
  • Wykonywanie zadań ad hoc.

 

Wymagania

  • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
  • Miłe usposobienie i wysoka kultura osobista.
  • Znajomość gramatyki, ortografii, interpunkcji.
  • Sumienność, terminowość i samodyscyplina.
  • Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się.

 

Oferta

  • Nauka od podstaw nowego zawodu.
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Czas pracy od 8:00 do 16:00.
  • Atrakcyjny system wynagradzania.
  • Miła atmosfera pracy.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

 


 

Stanowisko: Asystentka dyrektora oddziału                                                         

Miejsce pracy: Dobrzeń Wielki k/Opola   

Numer referencyjny: DW5577

 

Obowiązki

  • Prowadzenie sekretariatu.
  • Analiza pism otrzymywanych z kraju i zagranicy.
  • Redagowanie odpowiedzi na przychodzące pisma.
  • Obsługa kont mailowych.
  • Odbieranie i wykonywanie telefonów.
  • Utrzymywanie kontaktów z klientami.
  • Wykonywanie zadań ad hoc.

 

Wymagania

  • Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
  • Mile widziana znajomość Wirtschaftsdeutsch.
  • Umiejętność szybkiego pisania.
  • Znajomość gramatyki, ortografii, interpunkcji.
  • Zdolności interpersonalne.
  • Miłe usposobienie i wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność pracy w zespole.

 

Oferta

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Czas pracy od 8:30 do 16:30.
  • Atrakcyjny system wynagradzania.
  • Miła atmosfera pracy.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Samodzielne stanowisko pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

 

 


Stanowisko: Doradca klienta ukraińskiego                                    

Miejsce pracy: Dobrzeń Wielki k/Opola    

Numer referencyjny: DW6968

 

Obowiązki

  • Obsługa klientów ukraińskojęzycznych.
  • Utrzymywanie kontaktów z klientami i kooperantami.
  • Tłumaczenia ustne i pisemne z polskiego na ukraiński.
  • Tłumaczenia ustne i pisemne z ukraińskiego na polski.
  • Redagowanie pism, wykonywanie telefonów, obsługa biura.
  • Wykonywanie zadań ad hoc.

 

Wymagania

  • Doskonała znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie.
  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego.
  • Znajomość gramatyki, ortografii oraz interpunkcji.
  • Umiejętność redagowania tekstów.
  • Umiejętności interpersonalne.
  • Miła aparycja.
  • Dyspozycyjność.

 

Oferta

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjny system wynagradzania.
  • Miła atmosfera pracy.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń.
  • Uzyskanie zezwolenia na pracę.
  • Pomoc w znalezieniu mieszkania.
  • Samodzielne stanowisko pracy.

 

 

 

 

Stanowisko: Specjalista ds. rynków wschodnich                         

Miejsce pracy: Olesno

Numer referencyjny: OL6042

   

Obowiązki

  • Obsługa klientów ukraińskojęzycznych.
  • Obsługa klientów rosyjskojęzycznych.
  • Utrzymywanie kontaktów z klientami i kooperantami.
  • Tłumaczenia ustne i pisemne z polskiego na ukraiński.
  • Tłumaczenia ustne i pisemne z ukraińskiego na polski.
  • Redagowanie pism, wykonywanie telefonów, obsługa biura.
  • Wykonywanie zadań ad hoc.

 

Wymagania

  • Znajomość rynku na Ukrainie oraz w Rosji i na Białorusi.
  • Doskonała znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie.
  • Dobra znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie.
  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego.
  • Znajomość gramatyki, ortografii oraz interpunkcji.
  • Umiejętność redagowania tekstów.
  • Umiejętności interpersonalne.
  • Miła aparycja.
  • Dyspozycyjność.

 

Oferta

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjny system wynagradzania.
  • Miła atmosfera pracy.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń.
  • Uzyskanie zezwolenia na pracę.
  • Pomoc w znalezieniu mieszkania.
  • Samodzielne stanowisko pracy.

 

 

 

 

 

Stanowisko: Główna księgowa                                

Miejsce pracy: Warszawa

Numer referencyjny: WA4480

 

Obowiązki

  • Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o.
  • Sporządzanie deklaracji do US, ZUS, GUS, NBP.
  • Naliczanie wynagrodzeń i nadzór nad kadrami i płacami.
  • Przygotowywanie raportów wewnętrznych.
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych.
  • Przeprowadzanie okresowych analiz sald z tytułu zobowiązań i należności.

 

Wymagania

  • Doświadczenie zawodowe min. 5 lat.
  • Wyższe wykształcenie ekonomiczne.
  • Znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów prawa podatkowego.
  • Samodzielność, samodyscyplina, odpowiedzialność, uczciwość i dokładność.
  • Umiejętność obsługi komputera, MS Office oraz programów księgowych.

 

Oferta

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność.
  • Adekwatny do zaangażowania system wynagradzania.
  • Elastyczny czas pracy.

 

 

 

Stanowisko: Asystentka księgowej                                                 

Miejsce pracy: Warszawa

Numer referencyjny: WA4485

 

Obowiązki

  • Obsługa klientów biznesowych.
  • Rozwiązywanie problemów rachunkowych.
  • Prowadzenie sekretariatu działu księgowego.
  • Wsparcie działań głównej księgowej.
  • Wystawianie faktur i prowadzenie ewidencji sprzedaży.
  • Prowadzenie kart urlopowych.
  • Asystowanie przy konferencjach.
  • Wykonywanie zadań ad hoc.

 

Wymagania

  • Ukończone studia wyższe (ekonomia, zarządzanie, język biznesu, prawo, administracja).
  • Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
  • Mile widziana znajomość Wirtschaftsdeutsch.
  • Znajomość zagadnień rachunkowych.
  • Znajomość pakietu Office.
  • Umiejętności analityczne i matematyczne.
  • Zdolności interpersonalne.
  • Miłe usposobienie i wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się.

 

Oferta

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Czas pracy od 8:00 do 16:00.
  • Miła atmosfera pracy.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Możliwość szybkiego rozwoju zawodowego.