Obsługa telefoniczna
Klienci indywidualni
Infolinia dla klientów z Polski i Europy zachodniej
Telefon: +48 / 77 46 212 40
Infolinia dla klientów z Czech, Słowacji, Ukrainy, Węgier i Rumunii
Telefon: +48 / 77 40 325 90
Klienci biznesowi
Ogólnoświatowa Infolinia
Telefon: +48 / 34 34 70 200
Języki: polski, angielski, francuski, holenderski, niemiecki
Niezależnie od tego, gdzie się Państwo znajdujecie i w jakim kraju świata przebywacie, możecie skorzystać z wszystkich usług oferowanych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Wystarczy do nas zadzwonić, a całą obsługę poprowadzimy na odległość. Rozmawiamy zarówno w języku polskim, jak i w wielu innych językach świata. Infolinia jest czynna w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 (koszt połączenia wg stawki Państwa operatora).
Obsługa stacjonarna
Zapraszamy do odwiedzenia naszych stacjonarnych biur obsługi klienta w czasie godzin otwarcia!
Kancelaria K&W 46-081 Dobrzeń Wielki k/Opola ul. Opolska 1
Tel.: (+48) 77 403 25 90
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek 9:00 – 16:00
Sobota – nieczynne
Kancelaria K&W 46-300 Olesno ul. Rynek 21
Tel.: (+48) 34 359 84 83
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 15:30
Sobota – nieczynne
Kancelaria K&W 47-100 Strzelce Opolskie ul. Marka Prawego 13
Tel.: (+48) 77 462 12 40
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 16:00
Kancelaria K&W 44-100 Gliwice ul. Barlickiego 9
Tel.: (+48) 32 233 40 33
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 15:00
Obsługa elektroniczna
Klienci indywidualni
E-mail: biuro@kanzlei.pl
WhatsApp: +48 / 512 777 300
Klienci biznesowi
E-mail: biznes@kanzlei.pl
E-mail: biznes@kommerz.pl
WhatsApp: +48 / 504 555 502
Klienci VIP
E-mail: vip@kanzlei.pl
Prowadzimy kompleksową obsługę klientów poprzez pocztę E-mail oraz za pośrednictwem aplikacji WhatsApp. Rozumiejąc sytuację klientów działających na rynkach zagranicznych, jesteśmy dla Państwa dostępni poprzez nowoczesne formy komunikowania się, abyście podczas pobytu za granicą mogli w każdej sytuacji zwrócić się do nas o pomoc. Gdziekolwiek Państwo jesteście na świecie, możecie wysłać do nas zapytanie lub dokumenty, a my od razu pomożemy Wam w rozwiązaniu problemu i wykonamy na odległość zleconą nam usługę.
Przesyłanie dokumentów
Dokumenty można do nas przesłać:
-
Tradycyjną drogą pocztową.
-
Kurierem.
-
Za pośrednictwem aplikacji WhatsApp.
-
Pocztą elektroniczną poprzez E-mail.
Mieszkając za granicą, wykonując pracę podczas delegacji zagranicznej bądź prowadząc działalność międzynarodową spotykacie się Państwo z wieloma wyzwaniami w obcym kraju. Inne przepisy prawne, odmienna mentalność ludzi, zróżnicowane reguły rządzące finansami, podatkami, ubezpieczeniami, księgowością i administracją powodują, że pomoc doświadczonych doradców na rynkach zagranicznych jest bezcenna. Wychodząc naprzeciw Państwa problemom jesteśmy dostępni dla Was na wszelkie możliwe sposoby. Dokumenty możecie do nas wysłać tradycyjną pocztą, kurierem, przesłać skan dokumentów przez WhatsApp lub wysłać maila, a my niezwłocznie zajmiemy się sprawą. Szybkość działania w sprawach międzynarodowych jest priorytetem. Od niej uzależnione jest często skuteczność na rynkach zagranicznych. Mając u swojego boku takiego partnera jak my, zawsze możecie na nas liczyć!